PAN PRZEMÓWIŁ!

Iwo Białynicki-Birula
***





A tak przy okazji, za oceanem, w Ju Es Eju, jedynym, jak mówią, supermocarstwie zabobon sobie kwitnie, aczkolwiek już nie tak bujnie, jak jeszcze niedawno (ludzie rozumu dają mu odpór - przykładów mnóstwo, choćby na tym blogu), ale wciąż wydaje się tam ciężkie miliony, jeśli nie miliardy, na instalowanie wspomnianego przez prof. Białynickiego-Birulę kreacjonizmu wszędzie gdzie się da, nawet w szkołach publicznych, jako ,,alternatywy" dla teorii ewolucji, nazywając go przebiegle ,,inteligentnym projektem", by zakamuflować przemycane religijne, pseudonaukowe treści (propagowania ich w szkole publicznej zabrania konstytucja).

Kloaka, w której topi się tony ka$y

Dinozaury obok ludzi...
A co tam - jak szaleć, to szaleć!

Arka 1:1 za ca 100 milionów $
(tylko na sucho,
bo wierzący budowniczowie
nie odważą się
zwodować tego mitycznego absurdu;
o pojedynczym oknie
i smrodzie wewnątrz takiego zoo-szamba
generowanym przez sterty
zalegających zwierzęcych odchodów
napisano i powiedziano już
chyba wszystko)
WTF!?
Oczywiście nie wszędzie na świecie tak się dzieje. W takiej na przykład Szkocji tamtejszy parlament zdelegalizował nauczanie kreacjonizmu w szkołach, bo słusznie uznał tę ,,teorię" za niebezpieczną pseudonaukę. Którą drogą pójdzie/popłynie nadwiślański Kkraj?

Wielkim
problemem jest to, że w ręce księży trafiają dzieci w wieku sześciu -
siedmiu lat, z którymi potem prawie nic się nie da zrobić.
Thomas A. Edison

Czy
cytowana poniżej aktualna podstawa programowa ma szanse na realizację
(szacunek dla wiedzy, samodzielność docierania do informacji, krytyczna
ocena itd... jak ta ateistyczno-lewacka dywersja w ogóle tu się
pojawiła; kto to qrwa napisał!? - na kolanach do biskupa!!!) w szkole opanowanej przez
sutannową mafię, systematycznie szlachtującą tam rozum?
Mam poważne wątpliwości.
Klasy IV-VIII
Cele kształcenia – wymagania ogólne
IV Samokształcenie
1.
Rozwijanie szacunku dla
wiedzy i zachęcanie do praktycznego jej zastosowania.
2.
Rozwijanie umiejętności samodzielnego docierania do informacji, dokonywania
ich selekcji i krytycznej oceny.
3.
Rozwijanie umiejętności rzetelnego korzystania ze źródeł wiedzy, w tym stosowania cudzysłowu, przypisów i odsyłaczy oraz szacunku dla cudzej własności intelektualnej.
4.
Kształcenie nawyków systematycznego uczenia się; porządkowania zdobytej wiedzy i jej pogłębiania.
5.
Zachęcanie do rozwijania swoich uzdolnień poprzez udział w różnych formach
pogłębiania wiedzy, np.: konkursach, olimpiadach przedmiotowych i wykładach oraz
rozwijanie umiejętności samodzielnej prezentacji wyników swojej pracy.
6.
Rozwijanie umiejętności efektywnego posługiwania się technologią informacyjną
w poszukiwaniu, porządkowaniu i wykorzystywaniu pozyskanych informacji.
W obszarach takich, jak...
DEFEND REASON
OR...
W obszarach takich, jak...
fizyka katolicka

matematyka katolicka

geografia katolicka

ornit(e)ologia katolicka
seksuologia katolicka
fizjologia katolicka
medycyna katolicka

polityka katolicka
ARE YOU READY
TO HELP...
TO HELP...

OR...

SABOTAGE IT?

PODAJDALEJ!

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz