piątek, 7 kwietnia 2017

ABSURDALIA RELIGIJNE - CZ. 2720

TAJEMNICA BOLESNA
 CO PANOWIE 
 MOGĄ UCZYNIĆ 
 DLA PANA 
MATERIAŁ REKOLEKCYJNY

 BIBLIA TYSIĄCLECIA 
Nowy Testament
Ew. wg św. Mateusza, rozdz. 19, w. 12
Bo są niezdatni do małżeństwa, którzy z łona matki takimi się urodzili; i są niezdatni do małżeństwa, których ludzie takimi uczynili; a są i tacy bezżenni, którzy dla królestwa niebieskiego sami zostali bezżenni...

Sami zostali ,,bezżenni".  Hmm... Cóż to może znaczyć? Wypadałoby wiedzieć dokładnie, jak dojść do tego stanu. Nie jest to błahostka - chodzi o królestwo niebieskie. Zajrzyjmy więc do innych wersji Pisma.

 BIBLIA WARSZAWSKA 
Albowiem są trzebieńcy, którzy się takimi z żywota matki urodzili, są też trzebieńcy, którzy zostali wytrzebieni przez ludzi, są również trzebieńcy, którzy się wytrzebili sami dla Królestwa Niebios.

Czyli należałoby się samodzielnie ,,wytrzebić" dla Królestwa Niebios. Hmm...
 BIBLIA GDAŃSKA 
Albowiem są rzezańcy, którzy się tak z żywota matki narodzili; są też rzezańcy, którzy od ludzi są urzezani; są też rzezańcy, którzy się sami urzezali dla królestwa niebieskiego.

To znaczy własnoręcznie się ,,urzezać". Hmm... 

 PRZEKŁAD NOWEGO ŚWIATA 
Są bowiem eunuchowie, którzy się takimi narodzili z łona matki, i są eunuchowie, którzy zostali uczynieni eunuchami przez ludzi, i są eunuchowie, którzy się sami uczynili eunuchami ze względu na królestwo niebios. 

Aha! Należy więc uczynić się eunuchem. To znaczy po prostu się wykastrować, albo inaczej - obciąć sobie oba coglioni

Zatem panowie katolicy, nie ma co się zastanawiać - Królestwo Niebios czeka!
SZABLE W DŁOŃ!

POSTSCRIPTUM
Gdyby ktoś miał trudności z samodzielnym wykonaniem zabiegu, zawsze może skorzystać z fachowej pomocy jak niżej (za Wikipedią)... 
Giorgio Vasari i Cristofano Gherardi
Kastracja Urana
(ok. 1560, fresk, Palazzo Vecchio, Florencja)
---
pablobodek  10 marca 2012 19:39
"Zatem panowie katolicy..."- tu precyzyjniej byłoby - zawodowi katolicy, czyli materialni, tfu. duchowni.
Ale też - celibat to tylko bezżeństwo, coby majątku Krk nie uszczuplać.
Koledzy, koleżanki, rączka, parafianie i parafianki, potomstwo - dlaczego nie?
"Ksiądz to facet, do którego obcy ludzie zwracają się per ojcze, a własne dzieci mówią mu - wujku", z brodą, ale...

Piotr  25 września 2014 20:31
Chodzi o kastracje w umysle, odrzucenie od siebie pożądania innych kobiet, gdy jestes w małżeństwie. Wtedy niejako stajesz sie eunuchem dla Krolestwa. Gdy czytasz Pismo, pros Boga o zrozumienie, bo jak sam powiedzial, "Kto moze pojąć, niech pojmuje".

dr Val D. Mar  26 września 2014 11:54
Biedny Orygenes widać nie pojął, bo odciął sobie oba klejnoty dla Królestwa. Ups!

A ty drogi Piotrze jak rozumiem jesteś wykastrowany ,,w umyśle"...? Jeśli tak, to raduj się swoim stanem na chwałę Panu. Pzdr
***

Sharaf ad-Din, ilustracja medyczna
 
Kastracja za karę,
ilustracja średniowieczna

 ARE YOU READY TO...
Do tego
trzeba mieć jaja!
SACRIFICE THEM
TO THE LORD?
 
Teolog, apologeta chrześcijaństwa, ojciec Kościoła; facet, który, idąc za naukami Ew. wg św. Mateusza, rozdz. 19, w. 12, własnoręcznie(!) wykastrował się dla Jezusa; pośmiertnie potępiony przez Kościół, ale nie za wykastrowanie się, a za poglądy na temat m.in. uprzedniości istnienia duszy, ostatecznego pojednania się wszystkich (z Szatanem włącznie) stworzeń i podporządkowania Syna Ojcu; nigdy nie ogłoszony świętym.
 PODAJ DALEJ! 
                                                  

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza